Skip to content
Meny
Stäng
Talare

Ulrika Ewerman

Ulrika Ewerman är en expert inom kundupplevelse (CX), kunddriven affärsutveckling och kundorienterad organisationsutveckling på internationell nivå, med 20 års erfarenhet som konsult (Veryday och McKinsey). Ulrika kommer senast från en roll som Head of CX på Volvo Car Mobility där hon utvecklade en kundfokuserad organisation i en snabbrörlig agil miljö.

Kundupplevelsen – viktigare än någonsin.

Det många som pratar om kundupplevelsen som nyckeln till framgång, men vad är egentligen en bra kundupplevelse? Hur kan man veta vad kunderna efterfrågar och hur skapar man en kundcentrerad organisation som går från ord till handling?

Idag är kundupplevelse och kundcentrering en självklarhet. Det finns knappast en företagsledning som inte skrivit ”kunden i centrum” i sina strategiska styrdokument och det mappas kundresor och samlas kunddata som aldrig förr. En slagning på LinkedIn ger över 5 miljon träffar på personer som har “customer experience” i sin titel.

När kundcentrering börjar bli ett allmänt begrepp, ställer sig många nästa fråga;

    • Hur får vi det att hända?
    • Hur kan vi börja göra och inte bara prata om att vi är kundcentrerade?
    • Och hur ska vi få med alla på resan?

Ulrika Ewerman hjälper företag att bli kundcentrerade. På riktigt.

Ulrikas föreläsningar passar både för er som precis har börjat tala om kundcentrering i organisationen och för er som redan är etablerade och vill ta kundcentrering till nästa nivå. Hela företag såväl som små ledningsgrupper.

Därför ska du boka en föreläsning med Ulrika Ewerman:

  • Kundupplevelsen är affärskritisk och viktigare än någonsin.
  • Det är lättare att prata om kundcentrering och kundupplevelse än att faktiskt få det att hända på tvärs i organisationen.
  • Ni kommer att lämna föreläsningen med nya insikter och konkreta idéer om hur din organisation kan skapa rätt förutsättningar för att lyckas med kundupplevelsen och skapa tjänster och produkter som kunden återvänder till, vill betala för och rekommendera till andra.

Ulrika är även en mycket uppskattad och inspirerande workshopledare och erbjuder skräddarsydda utbildningar för ledningsgrupp, team eller hela organisationen.

Populär föreläsning: Kundupplevelsen – viktigare än någonsin

Stäng

Boka profil

Vi återkommer till dig om din förfrågan så snabbt som möjligt!

Speaker booking form

Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Boka talare