Skip to content
Meny
Stäng
Talare

Elin Nilsson

Elin Nilsson är en erfaren och mycket uppskattad föreläsare med många års erfarenhet på scenen. Hon är prisbelönt som forskare kring konsumentbeteenden och marknadsföring, och verksam på Handelshögskolan vid Umeå Universitet. Elins specialitet är ämnen som detaljhandel, butiksval, digital interaktion och handelns nya förutsättningar.

Elin Nilsson som föreläsare

Elin föreläser ofta om gamification och sociala medier och om hur dessa interaktioner online påverkar konsumenternas köpbeteende. Hennes intresse för retail kombinerat med en stor kunskap om branschen och den digitala miljön märks när hon föreläser, och hon delar alltid frikostigt med sig av sina kunskaper och framtidsspaningar.

En av Elins främsta styrkor är att hon kan presentera forskning på ett lättillgängligt och intressant sätt, alltid med massor av energi och ett smittande engagemang. Den förmågan har också gjort henne till en mycket uppskattad föreläsare, workshopledare och lärare.

Elin Nilsson föreläser på både svenska och engelska. Du kan även boka Elin som moderator och konferencier.

Populära ämnen: Framtidens fysiska butiker | Den fysiska butikens roll i en digital värld | Konsumenternas förändrade preferenser och handelns nya förutsättningar | Digital interaktion för ökad kundupplevelse och kundvärde | Konsumentbeteende och sociala medier | Gamification – lek eller strategi?!

Stäng

Boka profil

Vi återkommer till dig om din förfrågan så snabbt som möjligt!

Speaker booking form

Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Boka talare