Skip to content
Meny
Stäng
Talare

Daniel Ewerman

Daniel Ewerman är entreprenör, tjänsteutvecklare och en sann evangelist för kundcentrering och kundupplevelsen. Daniel var en av de första i världen att peka på hur design- och innovationsmetoder kan och ska användas för att förbättra kundupplevelsen, och i mer än tjugo år har han i Sverige påverkat hur vi ser på kundupplevelser, tjänstedesign och digitalisering. Daniel Ewerman poängterar i sina föreläsningar att den absolut viktigaste frågan att ställa sina kunder inte är hur de har det eller hur de har haft det, utan hur det skulle kunna vara. Vad de saknar. Det är där din tjänst kommer in i bilden. Genom att vara lyhörd och absorbera informationen du får, så kan du tillsammans med kunden utarbeta en optimal lösning. Han har skrivit den hyllade boken  "Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas – och andra inte" som gavs ut 2015. I boken fokuserar Daniel på hur central kundupplevelsen är, och hur det inte bara handlar om det du levererar till dina kunder idag, utan också morgondagens affärer. Kundupplevelsen är en hållbar investering. Daniel är övertygad om att den som bäst förstår sina kunders tankar, beteende och behov och lyckas överföra dessa insikter till konkreta, förbättrade kundupplevelser, också är de som kommer att bli vinnare i det långa loppet. Genom att förstå kunden på djupet så kan du skapa tjänster som kunden inte bara väljer, utan också rekommenderar vidare.

Populära ämnen: Kundupplevelsen i centrum

Stäng

Boka profil

Vi återkommer till dig om din förfrågan så snabbt som möjligt!

Speaker booking form

Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Boka talare